برخورد جدی با بهره‌برداران غیرمجاز منابع آبی در مشهد اعمال‌قانون یک هزار و ۲۷۹ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۹ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۶ خرداد ۱۴۰۳) توسعه فرهنگ‌سرای انتظار در دستور کار شهرداری مشهد تحویل اقلام اساسی آسیب دیدگان ناشی از سیل مشهد تاریخ جدیدی در مشهد هم‌زمان با بدرقه باشکوه «شهید جمهور» رقم خورد | تقدیر ویژه فرماندار از عملکرد شهرداری مشهد + فیلم شهردار مشهد مقدس: آبرومندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در تشییع میلیونی «شهید جمهور» + فیلم توسعه پایدار و مقابله با بحران آب از مسیر آب‌های خاکستری | نگاهی به گام‌های شهرداری مشهد در مسیر بهره‌گیری از آب‌های خاکستری هوای کلانشهر مشهد امروز پاک است (۵ خرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، خیابان کوثر و سه‌راه خیام | فوت راکب موتورسیکلت در بزرگراه شهید چراغچی (۵ خرداد ۱۴۰۳) حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید فاطمی‌ارفع مدیر پروژه مسجدمحوری شهرداری مشهدمقدس شد رکوردشکنی مترو در روز تشییع شهید جمهور در مشهد روایتی از اقدامات مدیریت شهری مشهد در روز تشییع شهید جمهور مشاور عالی شهردار مشهد در امور مرتبط با سران قوا منصوب شد + تصویر آیت‌الله خاتمی: شهید رئیسی فرزند ایران بود | دلمان سوخت چرا دیر او را شناختیم مراسم بزرگداشت «شهدای خدمت» در حرم مطهر رضوی برگزار شد + فیلم روایت خبرنگاران خارجی از مراسم تشییع شهید جمهور در مشهد | این سیل مردم واقعی بود + فیلم مشهد در آستانه عبور از تنش آبی تابستان بی احتیاطی راننده مشهدی منجر به فوت یک پاکبان شد (۴ خرداد ۱۴۰۳) مدیریت شهری پای کار خدمت به زائران در مراسم تشییع شهید جمهور جزئیات تعطیلی بوستان‌های مشهد در روز جمعه (۴ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تمام مرخصی‌های مسئولان مشهد لغو شد | کسی که خلاف این موضوع عمل کند، ترک فعل کرده است

  • کد خبر: ۱۵۴۸۴۳
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴
  • ۱
تمام مرخصی‌های مسئولان مشهد لغو شد | کسی که خلاف این موضوع عمل کند، ترک فعل کرده است
فرماندار مشهد تصریح کرد: امسال بخشنامه مهمی برای ایام عید صادر شده که بر مبنای آن تمام مرخصی‌ها و تعطیلات مدیران شهرستان مشهد لغو می‌شود و اگر کسی خلاف این موضوع عمل کند، قطعا ترک فعل کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز محسن داوری دیشب، ۲۲ اسفند، در یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان در فرمانداری مشهد اضافه کرد: بر همین اساس لازم است همه دستگاه‌های اجرایی به وظایف ذاتی خود در ایام نوروز به صورت ویژه بپردازند و در زمینه خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران فعال باشند. ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که ما از زائر استقبال کنیم نه اینکه او دنبال ما باشد. در واقع زائر نباید جز به زیارت خویش بیاندیشد.

وی تاکید کرد: نباید از یاد برد که روز‌های اول و دوم فروردین ماه روز‌های مهمی است و از همین رو لازم است مسئولان توجه خاصی به این روز‌ها داشته باشند. با توجه به اینکه همه ما در مشهد میزبان هستیم، وظیفه ویژه‌ای بر دوش‌مان است.

داوری با اشاره به فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال نیز گفت: در این زمینه ۲ انتظار از مسئولان می‌رود. نخست اینکه اقدامات حفاظتی را از مجموعه‌های خویش به عمل آورند. البته این موضوع به معنای بستن در مجموعه نیست بلکه باید شرایط به گونه‌ای مهیا شود که کسی به هر دلیلی سهوا یا عمدا امکان خسارت زدن نداشته باشد. باید توجه داشت که دشمن دنبال استفاده از چنین فضایی است. حداقل کاری که مسئولان می‌توانند انجام دهند، این است که زیرمجموعه‌های خویش و خانواده‌های آنان را برای چهارنشبه آخر سال توجیه و کنترل کنند.

فرماندار مشهد با بیان اینکه لازم است همه دستگاه‌ها برنامه سال آینده خویش را طراحی و تهیه کنند، عنوان کرد: نیمه دوم فروردین ماه این موضوع را از آنان مطالبه خواهیم کرد. همچنین انتظار می‌رود همه مجموعه‌های مدیریتی در شهرستان اقدامات ویژه خود را به فرمانداری مشهد منعکس نمایند.

داوری با اشاره به معضلی به نام ساخت و ساز‌های غیرمجاز خاطرنشان کرد: ایام تعطیل فرصتی برای ساخت و ساز‌های غیرمجاز است. همه متولیان امر باید بر این مساله نظارت و مکلفند سازوکاری ایجاد کنند که ساخت و سازی به صورت غیرمجاز صورت نگیرد و در واقع از این مساله پیشگیری شود.

مشهد با بحران آب مواجه است

وی به موضوع کمبود آب در مشهد نیز اشاره‌ای داشت و افزود: امسال حجم نزولات بارشی در مشهد نسبت به سال قبل بسیار کمتر بود و در واقع با بحران آب مواجهیم. از همین رو ضرروی است که در زمینه صرفه‌جویی در مصرف آب اقدامات لازم صورت گیرد. همچنین لازم است آبفای شهرستان اقدامات لازم را برای جلوگیری از ایجاد بحران آب در مشهد به عمل آورد.

فرماندار مشهد با تاکید بر اینکه امروز برای مسئولان روز آزمون است، گفت: باید توجه داشت که دشمن با تمام قوا آمده و از طرف دیگر ما را کسی مجبور به پذیرش این مسئولیت‌ها نکرده است؛ لذا باید با توجه به این شرایط به کار خویش ادامه دهیم.

داوری با اشاره به آنچه که در سال ۱۴۰۱ بر کشور گذشت، اظهار کرد: امسال سال پرفراز و فرودی برای کشور ما بود و سختی‌های خود را داشت. از همین رو لازم بود با یک برنامه جهادی، انقلابی و همراه با با بصیرت حرکت خود را ادامه می‌دادیم. امسال ما یک مسیر ۲ وجهی را پشت سر گذاشتیم. از یک سو باید به آینده برای ترسیم مناسب آن نگاه می‌کردیم و از طرف دیگر لازم بود به گذشته نیز نگاهی بیافکنیم و ضعف‌های زیاد را می‌دیدیم. این مسیر دوگانه در تلاطم ورود دشمن برای بهره‌گیری از آن و به زانو درآوردن نظام جمهوری اسلامی یک ضلع سومی هم پیدا کرد. نباید از یاد برد که در سال جاری دشمن از هیچ کاری علیه کشور فروگذار نکرد.

وی اضافه کرد: ابتدای سال که قرار بود یک رویداد ورزشی و ملی مایه مباهات برای نخستین بار در مشهد برگزار شود، دشمن بهره‌برداری کرد. پس از آن چهار نفر در حرم مطهر مورد حمله دشمن قرار گرفتند که سه نفرشان شهید شدند.

فرماندار مشهد تصریح کرد: همچنین علی‌رغم اینکه در حوزه اقتصادی دولت با تمام قوا طراحی مبتکرانه‌ای را آغاز کرد تا برخی مشکلات را مدیریت کند، باز هم دشمن در این حوزه سرمایه‌گذاری کرد و قصد داشت از این بستر هم استفاده کند. هنگامی که دشمن افق روشن جمهوری اسلامی و موفقیت فعالیت‌های مسئولان را دید، فشار تحریم را به اوج رساند و دنبال بهانه بود تا این قدرت را در همه ابعاد زمین‌گیر کند. پایان تابستان نیز دشمن با اغتشاش تلاش کرد این روند رو به رشد زمین‌گیر کند و از ظرفیت‌های اجتماعی بهره برد و به حوزه تحصیل و آموزش نفوذ کرد تا در کشورمان اخلال ایجاد کند.

داوری ادامه داد: سه ماه کشور را درگیر این ترفند کردند تا مسئولان وظیفه خود را فراموش کنند. علی‌رغم اینکه دشمن چندین مرتبه این روند را آزمایش کرده بود، باز هم به تجربه‌اش توجهی نکرد و دوباره این آزمایش را تکرار نمود، ولی در مراسم‌هایی نظیر ۲۲ بهمن و تشییع جنازه شهدا، مردم نشان دادند که پای انقلاب هستند. این موضوع دشمن را به شدت غضبناک کرد تا بیشتر به این فکر کند که به مردم فشار آورد؛ این فشار به حدی افزایش یافت که امام مملکت به دلیل این سماجت دشمن را تحسین کرد، ولی آنچه امروز در پایان سال پیش آمد، روسیاهی است که به روی دشمنان مانده است. پیروز این میدان مردمی بودند که مقاومت از خود نشان دادند و خادمانی بودند که مقابله کردند. حتی در بحران سرمای امسال همه دست به دست یکدیگر دادیم و کار ویژه و اصلاح ساختار کردیم. این یعنی دستاورد انقلاب.

وی تصریح کرد: دشمن از این مسائل به ستوه آمد و به همین دلیل در حوزه دیپلماسی پای کار آمد و دنبال این بود که به کشور ما فشار وارد کند تا آن را سر میز مذاکره بکشاند، ولی ما با مقاومت او را پای میز مذاکره آوردیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
مسولان همیشه سال در مرخصی هستندودر آخر خدمتشان پول مرخصی هایشان راهم میگیرن همیشه در ترک فعلند؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->